Plan your stay
Arrival 28
May 2020
Departure 29
May 2020
Plan your stay

#zostańwdomu i poznaj nasz zespół!

#zostańwdomu i poznaj nasz zespół!

Najlepszy czas na zaplanowanie przyszłości Twojej firmy jest właśnie teraz! W poprzednich artykułach pisaliśmy o ciekawych pomysłach na wydarzenia biznesowe oraz o tym, jakie atuty sprawiają, że jesteśmy idealnym hotelem konferencyjnym.

Dziś porozmawiamy z Agnieszką Bloch - naszą specjalistką ds. sprzedaży, która już od kilku lat współtworzy fantastyczne eventy dla firm. Nie wychodząc z domu dowiesz się, na czym polega praca w dziale sprzedaży. Przekonasz się też, że wsparcie Agnieszki bardzo ułatwi organizację Twojego wydarzenia.

Co uważasz za najważniejsze w swojej pracy?

Jest kilka rzeczy: rzetelność, odpowiedzialność, wiarygodność. Do tego prawdziwość, uprzejmość, gościnność. I na pewno profesjonalizm.

Jak postrzegasz swoją rolę jako specjalistki ds. sprzedaży? Jakie są Twoje zadania?

Czuję się jak agentka do zadań specjalnych :) A tak na poważnie, to praca na tym stanowisku wymaga ode mnie realizacji wielu zadań.

Przede wszystkim:

  • poznanie oczekiwań naszych klientów
  • przygotowanie oferty, zaproponowanie różnych dostępnych rozwiązań
  • przewidywanie –  tu uruchamiam wyobraźnię. Muszę przewidzieć przebieg spotkania u nas i przekonać się, czy wszystko, co jest zaplanowane, będzie mogło zostać zrealizowane
  • zapobieganie – jeśli wizja klienta niestety mija się z naszymi możliwościami realizacji, np. z uwagi na brak wystarczającej ilości przestrzeni w hotelu, muszę zaproponować inne rozwiązanie lub odmówić realizacji, żeby zapobiec niewywiązaniu się z umowy. Bycie wiarygodnym dla klienta jest dla mnie istotną sprawą!
  • następnie umowa –  to już właściwie czysta formalność – i czuwanie nad realizacją.

Jak wygląda Twoja praca nad przygotowaniem oferty?

Przygotowanie oferty to zdecydowanie najbardziej ciekawy element podróży z klientem.

Zaczynam przede wszystkim od sprawdzenia, czy dane zapytanie jesteśmy w stanie zrealizować pod kątem logistycznym, czyli ilości osób, potrzebnych sal. Część wydarzeń, o które pytają klienci, jest niemożliwa do realizacji z uwagi na zbyt dużą ilość osób (powyżej 250) - wtedy z przykrością odmawiamy.

Jeśli wszystko się zgadza, biorę kartkę i długopis, rozpisuję założenia i ich możliwy plan wykonania.

Lubię pracować przy muzyce, dlatego właściwie przez dużą część dnia w pracy poświęconą nowym ofertom na uszach mam słuchawki z ulubioną muzyką.

Co najbardziej w swojej pracy lubisz i cenisz?

Na pewno lubię ten moment, kiedy po wysłaniu oferty przychodzi informacja, że klient zdecydował się na naszą propozycję. Wtedy czuję się jak rybak, który złapał złotą rybkę.

To takie uczucie, że Twoja praca i zaangażowanie trafiły w oczekiwania klienta, że coś zaiskrzyło.

Lubię też moment kiedy po zakończeniu wydarzenia klient jest zadowolony. Przecież właśnie po to to robimy :)

Czego jako specjalistka ds. sprzedaży nigdy byś nie zrobiła?

Nie chciałabym nigdy przyjąć zlecenia, o którym wiem, że nie będziemy w stanie go zrealizować. Wiarygodność jest dla mnie istotnym elementem mojej pracy. Bardzo utożsamiam się z klientami, a ich wydarzenia są dla mnie tak ważne, jak moje własne. Myślę, że też dzięki temu klienci mają świadomość, że nie są anonimowi, że tworzymy jakiś team na ten krótki czas.

Jak opisałabyś Hotel Dana**** Business & Conference?

Obiekt sam w sobie jest wyjątkowy. Zawsze kiedy przejeżdżam obok, zachwycam się nim – naprawdę! Przypomina mi stare hotele np. w Niemczech. Moim zdaniem idealnie nadaje się na wizytówkę miasta.

Ten zabytkowy charakter z zewnątrz przy tak zupełnie innym wnętrzu to naprawdę idealne połączenie.

Hotel jest położony właściwie w centrum miasta. Blisko są parki, ale też galerie handlowe. To idealny punkt do rozpoczęcia zarówno działań biznesowych, jak i wypoczynkowych – czego chcieć więcej.

Jakie wydarzenia można zorganizować w Hotelu Dana?

Hotel ma 100 pokoi i 5 sal konferencyjnych różnej wielkości. Możemy zorganizować pobyty dla grup, konferencje, gale, bankiety, wesela. Na przyjęciu bankietowym nie przyjmiemy 250 osób, ale do 140 możemy przygotować takie wydarzenie na miarę oczekiwań.

Nasze sale można wynająć na spotkania biznesowe, rekrutacje, szkolenia... Właściwie nie ma chyba wydarzenia, którego nie da się u nas zrealizować.  

Poza zapleczem w postaci sal ogromnie ważny element stanowi kuchnia, i w tej dziedzinie również możemy się wykazać: przerwy kawowe, lunche konferencyjne, szkoleniowe, uroczyste kolacje – pełna gama kulinarnych doznań!


Jeśli masz pytania, chcesz skonsultować swoje pomysły lub po prostu zapytać o wolny termin - skontaktuj się z Agnieszką!

Z przyjemnością pomoże rozwiać wszystkie Twoje wątpliwości, a także dobrać odpowiedni termin i zaplanować wyjątkowe wydarzenie.

Napisz do nas: sprzedaz@hoteldana.pl | a.bloch@hoteldana.pl

Dzięki, że jesteś z nami!

#zostańwdomu i #dozobaczeniawHoteluDana

Subscribe to our newsletter Most recent promotions and events are waiting for you!

newsletter
Subscribe to our newsletter.

This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy.

OK, close