Wydarzenia dla klientów, partnerów czy pracowników to istotny element w budowaniu relacji i wizerunku firmy, ale też doskonała okazja do nawiązania zupełnie nowych kontaktów czy zawarcia korzystnych transakcji. Wystarczy obrać odpowiedni cel spotkania i przystąpić do przemyślanej organizacji! Hotel Dana wychodzi naprzeciw Twoim potrzebom. Z przyjemnością zapewnimy doskonałe warunki Twoim gościom, a Tobie pomożemy zaplanować scenariusz całego eventu i wcielić go w życie. Czerpiąc z naszego doświadczenia, zadbamy o każdy detal oraz doradzimy we wszystkich kwestiach.
Zapraszamy zarówno na kameralne spotkania pracownicze, np. wigilie, szkolenia czy integracje, jak i duże eventy dla klientów lub partnerów, np. prezentacje, warsztaty, śniadania i lunche biznesowe czy spotkania w luźniejszej atmosferze.
Do Twojej dyspozycji oddajemy 5 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 360 m2 oraz elegancką restaurację. Dzięki przesuwnym ścianom modułowym trzy z naszych sal możemy połączyć w jedną powierzchnię, odpowiednią dla większych grup - aż do 250 osób. Jeśli planujesz coś wyjątkowego w kameralnym gronie, sprawdź naszą ekskluzywną salę VIP - JW. Club. To idealne miejsce na szczególne spotkania!
W przypadku pytań nasz dział sprzedaży służy pomocą: sprzedaz@hoteldana.pl
Sprawdź również: Imprezy integracyjne z sekcji: BIZNES & EVENT